من برگشتم

.¸¸.•*¨`•»˙·٠•●♥ دلخون♥●•٠.¸¸.•*¨`•»

یه وقتایی دلت میسوزه یه وقتایی دلت میشکنه یه وقتایی دلت میگیره اما خدا نکنه سه تاش با هم اتفاق بیفته !

من برگشتم

 سلام به همه دوستای ناز و عزیز خودم

 

دلم واسه همتون ی ذره شده بوداااااااااا

 

قول میدم از به بعد همیشه بهتون سر بزنم

 



نظرات شما عزیزان:

saeedsingle
ساعت10:36---21 اسفند 1393
++ راست میگفتی ! من به درد تو ... نمیخوردم !ولی به درد تو من ! نمیمردم؟

آپم

پاسخ:چی شدی


saeedsingle
ساعت21:14---11 بهمن 1393
سلام
اخرین پستمه

خداحافظی


ghazal
ساعت15:22---24 آذر 1393
روزهای رفته

به چوب کبریت های سوخته می مانند

جمع آوری شده در قوطی خویش

هر کاری می خواهی بکن

آن ها دوباره روشن نمی شوند

و روزی سیاهی آن ها دستت را آلوده می کند

روزهای چوبی ات را باید از همان آغاز

بیهوده نمی سوزاندی ..


saeedsingle
ساعت0:56---21 آبان 1393
چرا دیووووونگی نسبت به حساب نمیاد ؟؟؟؟؟


مثلاً بپرسن : با ایشون چه نسبتی دارین ؟؟؟؟؟


منم جواب بدم : دیووووووونشم ...

پاسخ:واقعا


دختری با عقاید خاص
ساعت19:42---19 آبان 1393
سلام آپم عزیزم
پاسخ:سلام عشقم چشم


saeedsingle
ساعت13:36---18 آبان 1393
مرسی عزیز..دلم برات تنگ شده بود

پاسخ:تشکر خواهش میکنم


نازنین
ساعت20:13---17 آبان 1393
slm azizam khoosh omadi golaaaaaam
پاسخ:سلام عشقم مراسی فدات شم


HOSSEIN
ساعت1:04---14 آبان 1393
سلام شیرین خانوم آپ کردم خوش حال میشم سربزنی
پاسخ:سلام داداشی چشم


saeedsingle
ساعت18:35---12 آبان 1393
توکجاااااابودی؟>؟؟؟؟؟؟

پاسخ:سلام خوبی؟؟؟؟؟؟


atefeh
ساعت18:51---11 آبان 1393
ﺑـﻌﻀــﯽ ﻫـﺎ ﻫﺴﺘـﻨـﺪ ﮐـﻪ یــک جــﻮﺭ ﺧـﺎﺹ ﺩﻭﺳـﺖ ﺩﺍﺷـﺘـﻨــﯽ ﺍﻧـﺪ...
ﯾـﮏ ﺟـﻮﺭ ﻋـﺠـﯿـﺐ ﺩﻟـﻨـﺸـﯿـﻨـﻨــﺪ ...
ﺩﺳـﺖ ﺧـﻮﺩﺷـﺎﻥ ﻫــﻢ ﻧـﯿـﺴــﺖ ؛
ﺍﻧـﮕـﺎﺭ ﺧــﺪﺍ ﯾـﮏ ﺟــﻮﺭ ﺩﯾـﮕﺮ ﺁﻓﺮﯾﺪﻩ ﺷـوﻥ ... ؛
ﺳﺎﻋـﺘـﻬﺎ ﮐـﻨـﺎﺭﺷـﺎﻥ ﻣـﯿـﺸـﯿـﻨـﯽ ﻭ ﺧـﺴـﺘـﻪ نــمــیـشــی ...
ﺍﺻـﻼ
ﺳـﯿــﺮنــمــیـشــی ﺍﺯ ﺷـﻨـﯿــﺪﻥ ﺻـﺪﺍ شــوﻥ یـا نـگاه کــردن بـه صـورتـشــون ،
ﻫـﻤون هــایــی ﮐـﻪ ﻭﻗــﺖ ﺧــﺪﺍﺣـﺎﻓــﻈــﯽ یـه هــو ﺩﻟــﺖ ﻣـﯿـﮕـﯿـﺮه
ﻭ ﺗﻪ دلــت ﻣـﯿـﮕـﯽ : ﮐـﺎﺵ ﺑـﯿــﺸـﺘــﺮ مـی ﻤـوﻧـﺪی ؛
ﺍﺳـﻤـﺶ ﺭﺍ ﻋـﺸـﻖ ﻧـﻤـﯿـﮕـﺬﺍﺭﻡ شـایـد ی دوسـت داشتن عـجـیـبـه ک هـر کسـی مـمکنـه حـسـش کـنـه
مـن ﺍﺳـﻢﺵ ﺭﺍ " ﻋــﺰﯾــﺰ ﺩﻝ ﮐـﺴــﯽ ﺑــﻮﺩﻥ " ﻣـﯿـزﺍﺭﻡ
بـعـضـی هـا عـزیــز دلـت هـسـتـن
ﻫـﻤونایـی ﮐـﻪ ﻫـﻤـﯿﺸـﻪ ﺩﻟـﺖ ﻗـﺮصِ ﮐـﻪ ﺗـﺎ ﺁﺧـﺮ ﻋـﻤـــﺮ ؛ ﺑـﺎ
ﻫـﻤـوﻥ ﮐـﯿـﻔـﯿــﺖ ﮐـﻨـﺎﺭﺕ هـسـتـن...
ﻫـﻤـونــایــی ﮐـﻪ ﺩﻟـﮕـﯿـﺮﺕ ﻧـﻤـﯿـﮑـﻨـﻨـﺪ...
ﻫـﻤـونــایــی ﮐﻪ ﺩﻭﺳـﺖ ﺩﺍﺷـﺘـﻨــﺸـوﻥ ﺑـﯽ ﻗـﯿــﺪ ﻭ ﺷـﺮطِ ...
تـــو زنــدگــی بـعـضـی هـا وجــود دارن ک اصـلا نـمـیـشـه دوستـــشوون نـداشــت...
و من چِ قـدر ایــن بــعــضــی هـا رو دوســــت دارم
ایـن رو مـیـفــرستـمـش واسـه هـمــــووون بـعـضـی هــا
دوووســت دارررم عــزیـــــــز دلــــــــــــــم
پاسخ:منم همینطووووووووووووووووور


atefeh
ساعت18:50---11 آبان 1393
خوشـــــ اومدیـــــ عزیزم
پاسخ:قربونت


atefeh
ساعت18:49---11 آبان 1393
غمی که من را احاطه کرده است
همانند اسب سرکشی است
که اگر نا خواسته سوار بر آن شوی
دیگر شما را توان پیاده شدن نیست ...
پس از من و غم همیشه فاصله بگیرید.
پاسخ:مرسی عزیز دلکم


عارف
ساعت11:32---11 آبان 1393
سلام واقعا زیبا بود بخصوص اهنگت ...لایـــــــــــــــــــــــــ
پاسخ:سلام روماهت قربانت


عشق2طرفه(محمد)
ساعت11:24---11 آبان 1393
سلامممممممم خوبی عسل؟؟؟؟؟؟کجایی دختر معلوم هست؟؟امیدوارم حالت خوب باشه ابجی ... خوشحالم برگشتی
پاسخ:سلام دادا جوون مرسی مشا چطوری؟ مثل همیشه onهستیا خخخخخخخخخ فدات


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 11 آبان 1388برچسب:, ] [ 9:9 ] [ شیرین عسل ] [ ]